Home Staging – dodatkowe usługi pozwalające więcej zarabiać

Home Staging – możliwości

W tym wpisie dowiesz się jakie usługi można świadczyć w Home Stagingu. Za co najbardziej go cenimy? No właśnie, przede wszystkim, za jego wszechstronność. Niezależnie od tego, czym zajmowałyśmy się wcześniej: logistyką, finansami, sprzedażą, pracą kreatywną, nauczaniem, czy też zarządzaniem domem, w Home Stagingu mamy możliwość przekucia dotychczasowych doświadczeń w atut, który wyróżni nas na rynku.

W poprzednim artykule rozmawiałyśmy o tym ile można zarabiać w Home Stagingu. Połączenie Home Stagingu z doradztwem finansowym, ubezpieczeniowym i poradami prawnymi sprawia, że jesteśmy w stanie zaoferować naszym klientom kompleksową usługę, a tym samym skutecznie zdywersyfikować zarobki

Dziś pochylamy się nad nieco innymi umiejętnościami. Doświadczenie w zawodach artystycznych, branżowych (budowlanych), czy też po prostu kreatywność wykorzystana w mądry sposób – wszystko to może stać się naszym asem w rękawie.

Doświadczenie w branży budowlanej i wykończeniowej

Co można położyć na podłogę, a co na ścianę? Jaki rodzaj instalacji wybrać? Ile zapasu gresu zamówić? W jakim systemie zamontować podłogę? Który z wykonawców powinien pierwszy wejść do lokalu…?

Coś, co dla osób pracujących w “branży” – na przykład w sprzedaży czy w usługach, wydaje się naturalne, dla wielu naszych klientów jest czarną magią. Dlatego też praktyczna wiedza o materiałach wykończeniowych i technologiach na start daje nam punkt przewagi. I można dzięki temu świadczyć kolejne usługi w Home Stagingu. Znając wady i zalety konkretnych rozwiązań, jesteśmy w stanie pomóc klientom w wyborze tych, które sprawdzą się najlepiej w przypadku jego nieruchomości. 

Umiejętność skoordynowania wszystkich prac, zamówień i ustaleń jest wielką zaletą w Home Stagingowym świecie. Jeśli macie taką moc, najwyższy czas ją wykorzystać! Jeśli nie – nic straconego, wszystkiego możesz nauczyć się z Kursu Remontowego!

Projektowanie wnętrz i Home Staging

Ergonomiczne, funkcjonalne, a do tego piękne – takie wnętrza mają olbrzymią przewagę na rynku nieruchomości, zarówno jeśli chodzi o sprzedaż, jak i wynajem. Homestagerka z doświadczeniem w projektowaniu i architekturze wnętrz potrafi tak zaaranżować przestrzeń, aby ta była nie tylko estetyczna, ale i komfortowa w codziennym użytkowaniu. Dobrze zaprojektowane wnętrza maksymalizują wykorzystanie przestrzeni, co jest kluczowe w oczach potencjalnych nabywców. 

Doświadczenie w projektowaniu wnętrz ułatwia pracę zarówno z klientami (umożliwia lepsze zrozumienie ich potrzeb oraz preferencji) jak i wykonawcami. Dzięki temu możemy zaoferować inwestorowi pełen pakiet, od projektu aż po realizację. 

To oczywiście nie oznacza, że Homestagerka musi znać się na projektowaniu – bo może robić mniejsze zlecenia albo np. część projektową zlecić projektantce, z którą współpracuje. Tutaj możliwości jest zdecydowanie więcej niż ograniczeń.

Do tego dochodzi możliwość przygotowywania także nie tylko nieruchomości na sprzedaż czy wynajem, ale także metamorfoz osobistych – coraz więcej osób zatrudnia Homestagerki właśnie do tego, aby ich mieszkanie zyskało na przytulności i klimacie, bez wielkich remontów. 

 

Perfekcyjna prezentacja Home Stagingu – stylizacja i zdjęcia

Po remoncie czas na ostatnie szlify, czyli przygotowanie nieruchomości do prezentacji i sprzedaży. Tu projektowe wykształcenie oczywiście bardzo się przydaje, ale jeszcze bardziej liczy się kreatywność i smak. Potencjalni najemcy kupują oczami, a o sukcesie mogą zadecydować drobne detale – świeże kwiaty, nastrojowe oświetlenie, czy przykuwające uwagę dodatki, o których architekci, zajęci obliczeniami i organizacją, nie zawsze pamiętają.

Pozostają jeszcze zdjęcia realizacji – bez nich ani rusz. Wiadomo, że do sesji można wynająć profesjonalnych fotografów, ale jeśli mamy dobre oko, warto zainwestować w siebie (oraz przyzwoity aparat) i samodzielnie wykonywać zdjęcia ofertowe. To oszczędność czasu, dodatkowy zarobek i wielka satysfakcja 🙂

Home Staging i wsparcie przy zarządzaniu nieruchomościami

Kończymy remont, przygotowujemy mieszkanie do prezentacji i…co dalej? Nasze drogi wcale nie muszą się rozchodzić. Po remoncie możemy zaproponować klientowi całościową obsługę najmu, czyli zarządzanie nieruchomością – od szukania najemców, aż po obsługę techniczną lokalu. Dzięki temu inwestorzy mogą liczyć na opiekę od A do Z, a my mamy szansę wykorzystać nasze kompetencje miękkie – świetną organizację, terminowość, a także komunikatywność. To rewelacyjne rozwiązanie dla obcokrajowców, klientów posiadających kilka nieruchomości, lub osób spędzających większość czasu za granicą

Inwestorzy zyskują spokój ducha, a my – regularne, dodatkowe wynagrodzenie.

Home Staging – usługi, które możemy włączyć do tej branży dają wielkie pole manewru. Bo podobnie proces wygląda przy sprzedaży – można zaoferować (jeśli mamy odpowiednie kompetencje) usługę pośrednictwa.

Ile można zarobić na Home Stagingu?

Home Staging to niewyczerpane źródło inspiracji. Co więcej – to zajęcie, które możesz dowolnie ukształtować i dopasować do swoich umiejętności oraz oczekiwań. Poruszone tu i w poprzednich artykułach tematy to tylko wierzchołek góry lodowej. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat specyfiki zawodu, zapraszamy do zapoznania się z programem kursu Home Staging Pro oraz zapisania się na najbliższy webinar o tym jak zacząć w tej branży.

Czekamy też na Wasze doświadczenia i pomysły na to, jak wykorzystać swoje super moce w tej profesji!